Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

Blond vs Råtta

Av Hulabandula - 28 maj 2011 15:44

Ölprovning i Norrland aug-10, jag var blond. Som vanligt så säger frisören jämt, "Nej, du ska inte färga ditt hår igen, du får vänta ett tag". Men jag VILL ju! Jag kan ju inte ha samma hårfärg i flera månader, vem pallar det? 

Ni har ju sett min nuvarande, då jag har träningskläder på mig, utväxten är på ca 1 dec, hur snyggt är det? Och jag vill ju så gärna ha lite slingor.

Jag brukar alltid färga själv för det är billigast, men ska man lyxa till det och gå till frisören och göra det?

Är det värt pengarna?! 

 
 
sussiie

sussiie

28 maj 2011 22:45

Tjena . =P Vet inte om ja redan svarat på ditt inlägg . Hehe . Men gör de iaf nu . Tack så mycke å ja hade en bra födelsedag. :) De va fint håret du har på bilden. Samma här jag hatar oxo att ha samma hårfärg för länge. De värsta e jue bara att mitt hår slitits så jävla mycke för när man vill bli blond själv hemma. Hehe . haa de gött . :)

http://www.sussiies.bloggplatsen.se

 
Veronica

Veronica

29 maj 2011 00:02

Primotivo doppio heter det :)

http://veronicasadventure.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hulabandula - 6 juni 2011 19:08

Ska till Plock för att avnjuta en räkcoctail med min fantastiska man!  Berättar om Rockstad; Falun sen ;) ...

Av Hulabandula - 31 maj 2011 22:35


Det finns INGEN serie som är så jävla bra och grov som den där längst ner, Wulffmorgenthaler eller vad sjutton den nu heter. :D HAHAHAHAAA     ...

Av Hulabandula - 31 maj 2011 22:13

Det är inte bra att laga mat mitt i DH, man missar så mycket då! Tur att Rickard kom sen så han kunde fortsätta. Jag fattar verkligen inte varför Felicity får leva? Hon borde fan dödas!    ÅH, måste duscha och raka benen och sånt skit. Kan ju int...

Av Hulabandula - 31 maj 2011 19:47

Jag slutade för 2,5 timme sen, jag håller på att svälta ihjäl och jag vet inte vad jag ska äta?! Hjälp mig någon fifan!   Idag nös jag 17 ggr förresten, kunderna blev rädda och jag snackade skit om deras blommor. Helvete. ...

Av Hulabandula - 31 maj 2011 19:20

Vi bakade ju Focaccia igår, med vitlök och flingsalt uppepå, satan i gatan vad gott det var! Här har ni;       Sen skulle jag ju visa fortsättningen på min tavla som är så LOLig, haha.  Kolla liksom!;      Och såhär gjorde jag med m...

Presentation

Och jag då, som är så förtjust i öl, är bagare men jobbar i butik. Gillar bollar och killar, har en egen och han är bäst!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hej, vad vill du?


Ovido - Quiz & Flashcards